.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کودک دوگانه سوز گیلانی
این کودک از سن دو سالگی به خوردن بنزین عادت کرده به نحوی که امروز به هیچ وجه قادر به ترک آن نیست و اگر بنزین به او نرسد اقدام به گدایی بنزین از موتور سواران و یا برداشتن پنهانی بنزین ازموتور سیکلتها می کند...
کودک دوگانه سوز گیلانی

کودک شش ساله گیلانی به نام محمد که در روستای صفرا بسته شهرستان آستانه اشرفیه سکونت دارد در یک حالت غیرمتعارف به خوردن بنزین عادت کرده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، این کودک آنچنان به بوئیدن و خوردن بنزین وابسته شده است که اگر لحظه ای بطری حاوی بنزین از آن دور شود روال عادی حیات و رفتار او دچار اختلال می شود و حتی قادر به خوابیدن نیست.

پدر محمد در این باره گفت: این کودک از سن دو سالگی به خوردن بنزین عادت کرده به نحوی که امروز به هیچ وجه قادر به ترک آن نیست و اگر بنزین به او نرسد اقدام به گدایی بنزین از موتور سواران و یا برداشتن پنهانی بنزین ازموتور سیکلتها می کند.

مادر این کودک بنزین خوار نیز اظهار داشت: هنگامی که محمد را باردار بودم از بوی بنزین به شدت خوشم می آمد شاید یکی از دلائل گرایش او به خوردن بنزین این عادت باشد.

پزشک معالج محمد نیز اعلام کرد: به رغم مصرف دائمی بنزین هیچ نشانه بیماری یا عوارض ناشی از نوشیدن بنزین در محمد دیده نمی شود و از نظر جسمی سالم است.

همسایگان محمد نیز او را بچه ای فعال و سالم می دانند و می گویند: وقتی برای خوردن بنزین لج می کند آرامش محل را بر هم می زند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید محمد وزیری 16 مهر 1388
ازاخبارمتهیج ممنونم.
محمد عزیزی 16 مهر 1388
انتشار اینگونه اخبار صحیح نیست اگر مرد 50 ساله بود ایرادی نداشت اما از کجا می دانید این بنده خدا دچار عوارض جانبی نشود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.